Bloody monday

hihi det här va ett tag sen. Jag vet inte om jag har saknat det sådär värst mycket. Alla andra bloggar är så fina och jag tycker att den här är minst sagt urtrist. Nåväl så här ser livet ut för tillfället. Jag har just släppt en äggmök som hette duga och i övrigt rullar det mesta på. Har fastnat för Stieg Larssons millenium serie. Himalaya resan börjar närma sig och jag känner mig nöjd. 

dagens anekdot innan jag återgår till matte plugget. 

I lördags när jag i all hast åkte hem från Andreas så glömde jag mina nycklar där. Jag hade ingen aning om det förrän han ringde och berättade om det för mig. Vi bestämde att jag skulle åka till sollentuna och hämta upp dom efter skolan men sen hade inte jag någon sista lektion men blev då tvungen att stanna i skolan eftersom han inte slutade förrän kl 4. Så först åker jag från södra station i 20 min till sollentuna och hämtar nycklarna sen åker jag 50 min tillbaka till rönninge men jag var så förbannat trött så jag somnade och vaknade lagom till att dörrarna stängdes på rönninge. Så då får jag stå på östertälje station och vänta i regnet på tåget tillbaka till rönninge. Att stå nyvaken i östertälje är inte något nytt men det är fan så jävla jobbigt varenda gång!!!! 
När jag äntligen kom till hem till byn så betsämde jag mig för att tröst äta en choklad kaka och i kassan träffa jag jalle som jag berätta för om mitt lilla bakslag. Fick på så sätt medlidande från tanten i kassan och på vägen hem hets åt jag min choklad och blev glad. Tror aldrig jag ätit en chokladkaka så girigt som idag. vanligtvis brukar jag bryta den i bitar men nu tog jag stora tuggor och den var slut innan jag kom innanför dörren. Mums. 

ps. språket jag använder känns inte riktigt som mitt eget. Det får duga, så länge. 

ajöken

Kommentarer
Postat av: Andréa

Hej! Kika gärna in i min blogg och lämna en kommentar :)

2008-10-13 @ 20:59:20
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Anna

jag kikar faktiskt in på din blogg då och då för att se om du skrivit nått nytt, finally ;)



att äka chokladkaka utan att bryta är godast.

2008-10-17 @ 12:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0