LAJFHALFJHJKLAFJLAFH

ÅÅÅÅÅÅHHHHHH jag är ett jävla psykbryt. Förlorade nyss en auktion på tradera och bröt ihop. Ville verkligen ha den där grejen inte för min egen skull utan hade tänkt ge bort den och dum som jag är hade jag verkligen räknat med att få den. Du skulle blivit så glad och jag såg verkligen fram emot att ge dig den. Jävla skit!  Den var verkligen värd mer än den gick för men min jävla pappa satt brevid och klaga. Jag har fan rätt och slösa mina pengar på vad fan jag vill. Nu har jag ingen aning om vad jag ska ge dig. Jag ska komma på något bättre och finare men blir svårt... 

Kommentarer
Postat av: Emma

Köp grejen? Eller de kanske va en iphone? haha jag har länge funderat på att buda på ett nintendo wii men jag vet att jag bara förlorar på det, litar inte på sånna sidor :P

2008-11-09 @ 20:26:11
URL: http://denrosaelefantens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0