Happy happy happy!

"VISION: To see Happy Children from happy families and happy communities. "

Följande mening kommer från en beskrivning av den organisation som vi kommer att jobba med och bo hos när jag och ett gäng sköningar drar till Himm-a-lajja. Då tänkte jag kn man få in ordet "happy" fler gånger än så? Ja, det visade sig att så var fallet.

"Naturally, happy children need to be in happy families and happy families need happy communities in which to flourish."

Lägg på en indisk brytning. Behöver jag säga att jag ser fram emot resan?

_____________________________________________________________________________________________________

Imorgon ska jag på information om ett jobb på posten som jag sökte. Ska sortera julkort. Det stod inte uttryckligen att jag fått jobbet så jag har varit lite tveksam till att fira men jag antar det lixom. Väldigt skönt att veta att man kommer ha lite extra cash i och med alla student partaj som kommer nästa termin. Jag vet inte om jag är helt knäpp men jag ser inte fram emot studenten. Har aldrig gjort det. Känns mest likgiltigt men också jobbigt. Vad kommer här näst? Jag hoppas jag kommer bo i Franrike ett tag. Är taggad på att kunna prata franska :)

Har återupptäckt Anders och Måns och jag är kär. Är ju snart december och då kommer dom att göra min dag inte mindre än 24 dagar i rad! Heja julkalendern!

                                                                    

Orvar!


Kommentarer
Postat av: Tove

¨vadå? ska anders å måns göra julkalendern? :D (L)

2008-11-09 @ 14:48:32
URL: http://tovelito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0