That's Entertainment

Idag började allvaret igen och det var inte så fasansfullt. jag gick och la mig väldigt pigg och glad igår och det tillsammans med det faktum att jag gått upp klockan 12 på söndag gjorde det nästintill omöjligt att sova. Vet inte när jag lyckades slummra in men jag hade iaf inte sovit en blund vid halv 2. Det gjorde i sin tur det svårt att stiga ur sängen imorse men bror min va på ovanligt gott humör så morgonen flöt på rätt bra. han och pappa hade tydligen suttit hela kvällen igår och försökt få ur pengar från en spargris som pappa sa tillhörde honom men som jag e 95% säker på är min. Eller okej 75. Hur som helst finns det ingen nyckel, om den inte ligger i vill säga. Så istället för att moget ge mig de 120 spänn som fanns i, så stoppar han tillbaka dom i spargrisen. Han försvara sig med att han hade fått ont i öronen av å skrammla ut dom så de va inte mer än rätt att ja skulle få kämpa för mina pengar. 

Tåget jag skulle ta va inställt och nästa va en kvart försenat så fick stå och vänta i en halvtimme. Enerverande. 

Väl i skolan vare trevligt. Fick tillslut en intervju med nån från UD trots eu människornas försök att växla oss hit och dit för att få oss att ge upp. Men se, den gubben gick inte! Vi har sett igenom era försök att passificera befolkningen och nu äre krig! Klart ingen orkar me politik när de ska va så jävla svårt att ens få prata med rätt person. Till och med en uttråkad röst på ud sa att det va en jävla djungel. På förmiddagen tog jag mig en rast och sprang ner till zinkens där Eva hade åkt skridskor. Tyvärr missa jag själva spektaklet men som plåster på såren fick hon se min fina skola :) 

Själva skoldagen var trevlig. Jag gillar min grupp trots allt (allt=jakob). Sen efter skolan köpte jag mig en liter med jos som snart e slut och en påse pistachnötter som är slut sedan länge. Å nu sitter jag här och njuter av solen som skiner in på mig. På mig skiner alltid solen.  

Tonja ringde precis och meddela att dom vann alla matcher i skol dm!! jag trodde inte dom va så bra :$ men GRATTIS FAN! :D

http://www.youtube.com/watch?v=2yj0y9PtqBk



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-03-03 @ 16:37:16
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Anna

tack tjejen, tack ;)

2008-03-03 @ 18:56:35
Postat av: Tove

woho :D :D du har börjat blogga igen :D ehe ^^ men alltså, slå sönder spargrisen bara? då får du liksom betalt för att roa dig, det brukar vara tvärtom så ta tillfället i akt :D pusspuss

2008-03-04 @ 15:27:17
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0