outsmarted

De senaste två nätterna har jag sovit hos Andreas så har haft samma kläder sen torsdan. Glömde ju ta med ombyte så känner mig tip-top fräsch.  Ska nog byta om strax så oroa er inte. Igår glömde jag min mobil hemma hos andreas. Jag va helt säker på det för den fanns ingen stans. Inte i nån av mina fickor och inte i ryggsäcken för där kolla jag flera gånger och den har bara två fack. Så jag ringer hem till andreas från skoltelefonen. Jag får honom och hans morsa att leta efter den och sa till och med till andreas att han skulle gå till busshållsplatsen ifall jag tappat den på vägen. Fast då drev jag med han men det gick hem. Men till slut kollar jag i ryggsäcken igen och då ligger den där inlindad i min t-shirt. Jag blev inte ens glad när jag hitta den. Bara irriterad på mig själv. Så då drar jag hem till honom och glömmer min dator i ett grupprum. Meningen var att jag skulle mejla hem ett arbete så jag kunde göra det färdigt men nu går inte det. Suck. Och till råga på allt så glömde jag mina vantar nån stans i stan idag. Är iofs van och tappa bort sånna saker men jag gillade dom. 

Jag orkar inte med mitt dåliga minne och stresskänsliga psyke. Kan ingen köpa mig en extern hjärna så som man kan göra med hårddiskar? 

Kommentarer
Postat av: Anna

jag är också i behov av det där käner jag, säg till mig när du hittar något som kan hjälpa mitt stackars stresskänsliga psyke samt mitt keffkeffkeffa minne...suck..

2008-03-09 @ 19:36:40
Postat av: Tove

tack vad gullig du är :) jag bangar inte på vårruset alltså, vi anmäler oss? på riktigt asså! ska vi träna tillsammans någon dag? puss

2008-04-07 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0