I sous-stand!

image29
Idag kom jag hem från en vecka i Åre tillsammans med la familja och Tove. Det va happy times in Åre. Frukostbuffé, manchester, så jävla bra backar i Duved att jag nästan grina, la rock gondola, bubbelbad, år 6,7 av vänner och snusk snack innan läggdax. To sum it up. Min nya idol får inte glömmas: Carl-Einar Häckner :D  dels är hans namn roligt att säga sen e han så förbaskat knasig i bollen "Det är inte roligt, det är inte min humor" naaw
Avslutningsmiddagen var väldigt underhållade. Mamma stod för det roliga när hon blev lite lullig och va tvungen att understryka att hon va full i varannan mening. "Jag ska nog inte ha någon efterrätt, för jag e så full. Jag kan inte läsa menyn, för jag e så full."  Aldrig sett kvinnan sån förrut. 

Hade inte vart närheten så kul om du inte hade joinat Tove :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Louise, du skulle bara veta vad jag har saknat dig! Ingen har stått ut med mig och mina samtal om vilka jag skulle vilja ha sex med och inte. exempelvis; mina instruktörer på klättringen.. Jag menar, de måste ju vara ganska viga? Fördelar! haha :D åh, förstår du hur mycket jag har saknat dig eller? Förresten fyller du år om två timmar och jag vill bara ge dig världens största kram för du är äntligen tillbaka och jag har haft lite abstinens. LITE (nte efter sex, utan efter dig!..fast jag skulle inte tacka nej till lite sex)

2008-01-28 @ 22:15:26
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: tovelito

HAHAHA. asså haha :P lite lättpåverkad kanske :p fett skön iaf.
de va så roligt där :P

2008-01-29 @ 19:07:17
Postat av: Klara

Verkar värsta mysigt! Blir lite sugen ^^
Haha,
irriterande när folk ska hålla på att säga att de är fulla hela tiden,
jag menar ,det märks nog ganska bra ändå :P
Puss!

2008-01-30 @ 08:39:26
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: Klara

Verkar värsta mysigt! Blir lite sugen ^^
Haha,
irriterande när folk ska hålla på att säga att de är fulla hela tiden,
jag menar ,det märks nog ganska bra ändå :P
Puss!

2008-01-30 @ 08:39:37
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: Sarah

jag tycker om dig, jag läser din blogg, jag tycker att du kan ta dig!

2008-02-21 @ 16:17:31
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: Anna

saras kommentar är så skööön

2008-02-29 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0