Ska dä vaao, ska dä vao!

Idag har varit en väldigt trevlig dag :D morgonen började med att komma försent till tråk engelska med en av de sämre lärarna som seriöst e dålig på engelska:/ skäms kvinna. Sen såg jag och tonja på AFV på youtube vilket såklart va kul ...men det var roligare att kolla på tanja å patte när dom kollade på ett klipp med någon som bröt smalbenet. Deras reaktioner va klockrena och klart fick man med det på film:) som kommer upp på facebook så fort jag förstår mig på den skit sidan.. 
På lunchen vare aslång kö och självklart kom tanja ja å anna sist i kön så vi roade oss så gott vi kunde med limbo! det va askul speciellt att tvinga alla andra som skulle förbi genom korridoren å va med:) Sen efter lunch hade vi en rolig chill lektion där man bara skulle snacka och sen skulle vi bestämma hur vi skulle göra i projektet och jag ska skriva om Botswanas ekonomi :) kan faktiskt bli intressant bara det inte e alltföör mkt siffror.  
Efter skolan drog jag å patte in till stuuureplan och blev sminkade och fotade. Kunde inte låta bli att garva för hon som sminka patte va så dålig x) men slut resultatet blev snyggt iaf. Själv såg jag ut som något som vore politiskt inkorrekt att säga :P skämtade med Klara om att nån äckel gubbe skulle fråga how much? åt mig men istället träffa jag kakan på tåget som fråga det
men det hela va kul. Kände mig  dock väldigt obekväm framför kameran å ville inte ta så mkt kort. tack för det, för bilderna som togs knäckte mig nästan! xD haha dålig hållning, putmage å toppiga bröst e ingen fin kombo :D patte hade tänkt å köpa två bilder högst men sluta med att hon ville köpa för 1000 spänn svaga kvinna! men hon ska köpa dom imorn och har förhoppningsvis återfått förståndet:) garva som fan åt mina och våra gemensamma  bilder men pattes blev riktigt snygga <3  när jag kom hem kunde jag inte låta bli att ta fjortisbilder vilket i säg kanske e fjortis? men whatever!



jag e helt fast på daft punk med harder better faster stronger rekomenderas starkt. 

Skyll dig själv att du läste den här skiten :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Hahaha, typiskt kakan alltså x) Men du var säkert jätte snygg :) Puss älskling (L)

2007-09-27 @ 10:53:49
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0