Mys

 Imorse hade jag utvecklingssamtal. Vi kom som vanligt fram till att jag borde sluta va lat och börja planera mitt arbete :)   Sen efter de gick jag med Anna och leta efter en bok till henne och den fann vi. Efter de fika vi och hade det mysigt. Den här dagen har börjat väldigt bra och just nu sitter jag i solen och steker :D
Igår var jag på sjöhistoriska museet. De hade vart ap tråkigt om inte Andreas vart där. Sen när jag åkte hem så missa vi precis bussen och sen så missa jag precis tåget...så de tog en halvtimme längre än vad de hade gjort om jag haft turen på min sida :p fast jag anser mig vara en ganska tursam tjej annars så varför klagar jag?
I måndags så slutade vi vid lunch så när jag gickhem så hörde  jag typ techno från Patriks fönster så då ringde jag han och sen så gick vi hem till mig och drack kaffe  och hoppa studsmatta. Sen kom Dan över och försökte putta ner patrik från studsmattan. Sen när vi satt på mitt rum och pojkarana fyllde i min kompis bok så kom Danne över och dansa lite för oss. Sen såg vi på film hos Dan och det var jättemysigt :D men nu måste jag ha lektion..
ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hata utveckling samtal, det är sååå tråkigt -.-
Haha så typiskt dem att försöka puttas, knasbollarna :) Hehe hoppas de inte läste vad öhm..vissa andra hde skrivit i din bok x).
Puss söt(L)

2007-03-28 @ 13:43:55
Postat av: Tove

Techno?! Jag trodde du hade bättre smak än så Patrik :P låter roligt iaf, puss

2007-03-28 @ 13:50:47
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Louise

hahah till klara : jo dom läste du vet vad... men dom tycker inte att du var helt freakad :)
Te Tove:: jo trodde jag med fast han kanske spela öh det där dans spelet ..

2007-03-28 @ 18:58:35
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: Anna

jaaa, underbar början lollo! :D du är en fena på att hitta böcker pour moi ;) mucho love! :D

2007-03-28 @ 22:02:08
URL: http://pistaccio.blogg.se
Postat av: Anonym

hej jag cuttar svenne

2007-04-03 @ 13:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0