De regnar i Åre...

Igår satt jag i bilen typ hela dagen och de finns väl inge mer att säga om min lördag. Idag så åkte jag skidor typ högst 3 h sen orkade jag inge mer. Är fortfarande förkyld och hosta som fan i backen. Så vi åkte hem tidigt och så bada jag i bubbelpoolen här på hotellet sen basta tills jag mådde illa och de var så sjukt skönt! Sen sov jag lite och sen åkte vi och åt. Det har varit en sjukt skön dag fast jag har varit bitchig hela dagen så min familj är lite trött på mig(A) men dom är fan irriterande och då har jag svårt att hålla mig från att kommentera det. 
I fredags så var jag kvar i stan efter skolan och vänta på att Andreas skulle komma in och sen kom han och då gick vi runt och åt på HurryCurry och sen såg vi Pans Labyrint. Filmen var ganska bra men konstig men jag hade jätte trevligt och jag tycker bättre om honom för varje gång vi ses :D  

Kommentarer
Postat av: Tove

haha , öh jag vet inte vad jag ska kommentera. Tradigt med regn :P Fast skönt med bubbelpool iaf xD hahaha helt jävla onödigt.. Puss o kram .

2007-03-11 @ 19:27:17
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Anonym

jag vill oxå vara i Åre , men nu är jag sjuk igen :'( Puss Och kramar

2007-03-12 @ 21:20:39
Postat av: carro

jag vill oxå vara i Åre , men nu är jag sjuk igen :'( Puss Och kramar

2007-03-12 @ 21:20:48
Postat av: anna

jag saknar dig din lus!

2007-03-13 @ 18:55:04
URL: http://pistaccio.blogg.se
Postat av: Klara

Usch att alla ska vara sjuka, känns som jag är smittad jag med nu ><. Bastu är ju alltid trevligt =) och skön omväxling mor skidbacken ;). Haha det är lite skoj att va bitchig ibland, om de är irriterande får de ju skylla sig själva vafan, haha:P
Puss fin (L)

2007-03-13 @ 22:39:52
URL: http://Urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0