Baltazar

Öh höm i måndags var jag hemma från skolan och såg på två franska filmer som hette "Vansinigt förälskad" och "De förlorade barnens stad". Dom var bra båda två. Den dan var värsta soft men sen så fick jag för mig att jag hade lunginflamation så pappa körde in mig till typ en vårdcentral så satt vi där och vänta i tre timmar. Tydligen är jag hypokondrier. Sen igår sov jag till klockan 2 haha sen när jag vakna var jag värsta hyper. Min lunch bestod av princess tårta och äppelkaka :D resten av dan satt jag vid msn och hade jävligt roligt faktiskt.


Sen har man ju vart i hemavan också haha  det var fan underbart. Så många störda människor som man kunde snacka skit om. En höjdpunkt på resan var när en tjockis som heter Nilsson la en sockerbit i sin coca cola. Fy fan va jag garva. Han ligger i riskzonen för diabetes tror jag visst. Annars var en höjdpunkt Andreas :D 
 
Nej men det där får räcka. Ska försöka bli bättre på att skriva.

Kommentarer
Postat av: Tove

haha vilket psyko :D asså palla åka till vårdcentralen för en förkylning xD knäppis!

2007-03-07 @ 15:23:20
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0