pälspaj

Hubba hubba hubba, 
jag har tråkigt just nu..har bara suttit vid datorn och laddat ner musik hela dan. Lyssnar på Lonely day med phantom Planet. Passar mitt humör bra.
igår va jag med familjen hos mormor å morfars landställe. Det var ovanligt roligt! det va värsta öset runt midsommarstången och jag blev helt slut. Dansade så jag ramla när det va "Lilla kråkan skulle ut å åka" :D Sen spela vi kubb och sköt pil med båge :P och sen sov jag en stund också. efter det åt vi godaste jordgubbstårtan (L) På kvällen träffa jag Josse och Tove och lodade runt lite men det va mysigt som fan  :) kollektiv ftw
I torsdags så va jag i Upplands-väsby och träffa Patte och Anna. Det va jätte trevligt och vi åt pizza och så träffa jag coolingen Liam :) och resten av hennes familj. Dom bestämde att patte skulle följa med Anna och fira midsommar med hennes familj för första gången i pattes liv .. hahah undrar vad hon kommer tycka om den fina traditionen? Kollade på videosnuttar från vårt firande och det såg helt sjukt ut x) massa människor som inte känner varandra som halvhjärtat dansar runt en snopp 
 
Den här veckan började jag jobba. Det hade bara vart jobbigt om det inte vore för ramon och edvard som bråkar hela tiden  x) Så behöver ni hjälp med att skruva, spika eller bära plankor så ring mig för ja e proffs! :D ja e även bra på att slicka igen kuvert :P 
 
Annars har veckan varit fylld av panikartad saknad av Andreas. Men nu har jag lugnat ner mig så det känns bara tomt. Längtar efter att se honom och hans ben :P han har rakat ena utav dom. Han skulle tydligen göra det för att få poäng i nån tävling :D

namnet fick ja från amelie filmen. hahahaha


Kommentarer
Postat av: Klara

Haha, midsommar är faktiskt ganska fjolligt x)
Hur länge ska du jobba?
Omg xD borde han åtminstone inte rakat båda benen så det såg lite enhetligt ut ;)
Puss på dig

2007-06-26 @ 16:12:30
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0