Kattpiss

Igår var en dålig dag... tråkigt i skolan och sen när den sluta fick jag vänta 3 timmar och 40 min på att navigationen skulle börja sen skulle jag sitta där i tre timmar och inse hur lite jag kan och hur bra alla andra känner varandra... men men lite trevligt var det väll. Till råga på att dagen var så seg som den bara kan bli så tappa jag min tändare och en vänlig själ sträckte sig ner bredvid mig och stoppa den i fickan och jag våga inte säga att den var min... fan den som var silvrig och allt. Nu sitter jag och väntar på att Ida ska få hjälp med några mattetal så att vi kan ha sällskap hem.  Förresten så berättade min pappa för mig igår hur man tjuvkopplar en bil hehe jag sa typ att man lär sig tråkiga saker i skolan och då fråga han mig vad jag skulle vilja lära mig x) sen berättade han om en ny konspirations teori han har och det var fett intressant.. ingen idée att jag berättar för ni skulle endå inte tro på det..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0