I have a dream

Jag har en dröm om sommaren och hur vi är ett stort gäng som i solnedgången dansar på ett tak till musiken av bongotrummor och sköna rytmer! Seriöst helt besatt av tanken och ska lätt få den att slå in. Jag tänker mig gymnasietaket, Patricia som skakar rumpan och eddy som spelar trummor och Danne på guitar och själv spelar jag tamburin x) Yeah vi är väll en sisådär 30 pers tills polisen kommer sen drar vi och badar och efter det är det lägereld och alkohol som gäller :P självklart i lagom mängd 

Igår var Tanja Patricia Sarah och jag kvar i skolan efter bilden och då såg vi några byggnads arbetare i ett fönster på andra sidan gatan och då säger Tanja "Ska vi ragga på dom?" så då går vi dit och vinkar och medans dom ritar skyltar att hålla upp så underhåller jag "hetingarna" med en fin liten dans, no striptease though. Dom skrev hej och sen höll vi upp det och vinka lite till :P Sen låg vi på golvet och asgarva ett tag.. låter inte så roligt men det vare :) 
Just nu lyssnar jag på Tingseks skiva som jag köpte igår. Den är rätt lugn och skön men hade hoppats på lite fler fartiga låtar. 

Det var en rätt schysst dag idag men jag är lite sad över att jag tjatat ut låten world of its own redan men men den kanske kommer tillbaka till mig lagom till sommaren och tak-festen! 
längtar till ikväll när jag ska berätta om det roliga som hände mig nyss.. kan inte skriva det här för det blir roligare i verkligeheten...

Kommentarer
Postat av: Tove

hahaha du är verkligen störd älskling! inte lika som den där Patricia though (inget illa ment :D) längtar till ikväll å få höra vad som hände dig nyss, haha det är alltid kul å höra om alla störda saker du råkar ut för! Puss på dig bejbu älskar dig nu å förallti

2007-01-26 @ 17:29:02
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Kakan

Haha glöm inte bort att berätta det roliga, MÅSTE veta ;>

2007-01-26 @ 18:00:00
Postat av: Patricia

Ja men när jag tänker på missions så tänker jag på värsta charlies änglar uppdrag. HAHAHA!!! JAG skakar rumpan tss eddy på trumor hihi de ska fan hända

2007-01-26 @ 19:16:09
URL: http://aymicorazon.blogg.se
Postat av: Klara

Haha du är så skön gumman :P, jag vill också ha takfest,fan vad kul! :D pussälsk(L)

2007-01-26 @ 19:40:36
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: sarah

hahaha :D

2007-01-29 @ 08:16:32
URL: http://artbox.blogg.se
Postat av: Anna

jag vill också va med på takfest! ta mig med ;)

2007-02-07 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0