Coffee and a cigarette, the finest I could ever get

Jag sitter och tränar engelska glosor och äter Ahlgrens bilar doppade i mörkchoklad (dom är köpta så) och dom smakar inge vidare men jag glad endå för jag lyssnar på Tingsek med World of its own.
På morgonen träffa jag Tove och det gjorde mig genast lite piggare sen började skoldagen med att vi lärde oss om fackförbund och nya läraren verkar kunna väldigt mycket  men han prata sjukt snabbt så jag var tvungen att säga till han :P han verkar vara en nervös prick men det försvinner nog snart... sen var det franska och jag försökte verkligen få in orden i huvvet men lyckades inte riktigt... pratade men Klara en del på msn också. sen var det lunch som jag åt tsm med Linnea och det var trevligt för det känns som vi inte pratat på ett tag men... Sen hade vi matte och har just börjat med geometri som jag tycker om. Sen vänta vi på att salsan skulle börja och jag visade mina moves som tydligen såg väldigt lustiga ut ^^sen spelade Patricia Anna Tanja Ali och jag  basket/handboll/fotboll/rugby och det var jätte roligt och jag kommer sakna dig Anna! salsan gick inge vidare men det var kul endå och nu kan jag göra piruett nästan hihi.. sen åkte jag hem och på station träffa jag Martina och vi prata en liten stund vilket också var trevligt och jag har saknat dig <3 
Efter att jag köpt mina bananer så gick jag hem och laga rotfruktsoppa och sen hamna jag här ^^

Purple and Brown 

Vila i frid Ninni 

Kommentarer
Postat av: Kitten

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2007-01-24 @ 13:02:30
URL: http://artbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0