babooli numba qoui

Åhh idag har jag verkligen inte varit duktig.. borde ha pluggat men jag tog det rätt lugt på morgonen och sen ringde carro och fråga om vi kunde träffas och eftersom det bara var en liten stund så tänkte jag sure sen precis när jag kommer hem så ringer tove och frågar om vi kunde ses en liten stund hehe stackars mig :P men jag kan inte säga nej till mina älsklingar! Iaf jag fikade med carro och oskar och det var gott med semla och trevligt förutom att oskar var lite dryg den lille djeveln.. :P sen efter "lunchen" så gick jag hem och hann starta datorn innan det ringde så tio över fem träffa jag gökarna som jag måste säga jag hyser lite respekt för x) dom(josse och tove) hade åkt till märsta fram och tillbaka + spanat flygplan på arlanda hahaha fett skönt.. så dom berättade om sin dag och jag hämta busskortet i
carros brevlåda.. jag ville ockupera hennes rum medans hon var på gympan men det förslaget gick inte igenom som tur va... sen hängde vi på konsum och på stationen och i en busskur haha det var trevligt... sen efter att jag kom hem så har jag ätit och nördat mig framför datorn

www.urbandictionary.com
den sidan roade jag mig med igår, det är redan erkänt att jag är wigga men men, Anna är värre HAHAHA
ska göra den till länk när jag e i skolan 

Kommentarer
Postat av: Tove

haha flåt för att vi tvinga ut dig. Men du va ju endå tvungen att hemta din busskort så lixom det va ju lika bra(A) Älskar dig tjockisbullen :)(L)

2007-01-28 @ 22:07:49
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Tanja

Haha, jag vill också spana flygplan! ^^
Grattis på födelsedagen!

2007-01-29 @ 14:07:41
URL: http://haribo.blogg.se
Postat av: Klara

Men det är väl inte temeldagen ännu :O fuskare
Haha,tove och josse är så sköna :P haha
Puss(L)

2007-01-29 @ 14:27:07
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: Caroline

haha vaddå ockupera mitt rum ?! :P :O

2007-01-29 @ 19:57:04
URL: http://blommigaskoor.blogg.se
Postat av: Anna

Jag, wigga? :O ehhmm...okej, I guess you could say that :D hahahahhaha, fett synd!

2007-02-07 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0