Make my day!

Shitt va jag fick lust att bara ställa mig på ett berg och skrika!!!!! AAAAAAAHHHHHHHHHH 
HEHE  oj  nämen seriöst det är väldigt skönt. Just nu önskar jag att livet var lite enklare och att mina drömmar ska gå i uppfyllelse. Eller jag har typ bara en dröm och den är inte ens bra. fan asså . Men från och med nu önskar jag att jag öhh .. blir en martyr? njee kanske inte höm att jag lär mig dansa salsa! yeah skit bra ..så nu har jag nått att se fram emot.
Idag på franskan så lärde vi oss raggningsfraser, svordomar och andra fula ord :D 
Sen så skrev datorn en dikt till mig..orkar inte förklara hur och jag fatta den endå inte:P
Asså seriöst varför är jag borta i bollen hela tiden? vill dammsuga ut min hjärna lite grand swoop så blev man av med lite onödiga tankar.. typ som minnessållet som dumbledore har. 
jag vill ha kärlek ffs! är ju alla hjärtansdag imorrn ..ops måste göra i ordning mina skidor tills imorrn. Ska till Romme!
ha det så bra 
Where are my panties?
Ville komma på nått bra visdomsord men det där ovan får duga :P

Kommentarer
Postat av: Tove

Alla hjärtans dag är för loosers. Det är överskattat och går bara ut på att konsumera. , fan vad skojj med romme ;D Pusss älskar&saknar dig.

2007-02-13 @ 20:32:59
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Tanja

Haha XD du e så söt!

Jag hoppas du får en underbar alla hjärtans dag iaf! Jag vill också åka skidor=/ :P Hälsa alla från mig!

2007-02-13 @ 20:42:07
URL: http://haribo.blogg.se
Postat av: Anna

Det var en härlig dag med dig i romme =)
Where are my panties ;) "what if she, what if she, what if what if what if she's, the one"

2007-02-15 @ 19:51:15
URL: http://pistaccio.blogg.se
Postat av: Anonym

"raggningsfraser, svordomar och andra fula ord" fan de låter ju använbart sånt vill ja oxå lära mej.. bajsa på alla verbformer!
saknar dej

2007-02-16 @ 22:24:23
Postat av: Eva

fan ja glömmer alltid å skriva namn. de förra skrev jag :P

2007-02-16 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0