x

De senaste dagarna har Andreas sovit hos mig. I söndags bada vi sen minns jag inte mer av den dagen men det va då som jag hade tappat bort min mobil och fick en ny av pappa efter att jag dykt omkring vid "hemliga stället" efter min gamla. Nästa dag bada vi med Tove och Klara och då visade det sig att Tove råkat få med sig min mobil...hehe de va lite kul tyckte jag men ite min pappa... när vi bada så skulle jag för övrigt göra pingvinen men misslyckad som jag e ramlade jag mer ner i vattnet och fick vatten upp i hjärnan... efter att vi badat stekte vi hamburgare, spela kubb,fixa pannkakor och såg the incredibles (stavning?) de va en väldigt mysig dag:D
 igår va vi, samma gäng som dagen innan, vid malmsjön och stekte. Det va värsta skönt och den första riktiga sommardagen för min del :) Brännan man fick efter var däremot inte lika skön. Låg säkert två timmar utan solskydd på benen så min stjärt ser för jävlig ut. 
Idag vakna jag med urinvägsinfektion vilket innebar smärta och toalett besök var femte minut... Så Andreas fick åka hem och jag fick åka till vårdcentralen. Sen när jag kom hem ställde jag mig och diska i 1,5 h eftersom vi inte har diskmaskin... de är allt jag hunnit med idag. fy fan. 

Kommentarer
Postat av: Tove

alltså en fråga: hur kommer det sig att din stjärt svider för att du inte smorde in dina ben? Vad jag såg hade du bikini på dig hela tiden? :P Fan vilken otur att få UVI bara sådär?! aja, hoppas det går över snaart,. Pussar

2007-08-08 @ 18:12:35
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Klara

Fan vad surt med UVI,aldrig haft men det låter förjävligt >.<
Jag brände mig också på röven, haha^^
Krya på dig(L)

2007-08-09 @ 20:29:19
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0