Peace out!

Igår fick jag värsta kicken! Jag läste en bok "Tusen gånger starkare"  och jag kände igen mig så bra och har aldrig känt så starkt och så många olika känslor för en bok tidigare. Jag kokade av ilska, grät och skrattade om varannat :P så jävla härligt! Det hela ledde till att jag inte kunde sitta still så jag gick ut kvart över 10 och åkte skateboard. Jag har velat lära mig att åka skateboard väldigt länge nu men vågar inte åka på dagarna eftersom jag skulle tycka att det vore pinsamt .  Det som också hindrat mig är att jag tänkte att de vore en rätt jobbig situation om man mitt i natten bryter handleden eller nått och och sen måste ringa hem och säga" öh jo jag var  ute och åkte lite skateborad å ramla, jag tror jag brytit handleden kan du komma och hämta mig?" men igår var jag oövervinnelig.. jag åkte omkring på de tomma vägarna och tänkte på hur jävla bäst jag är! Jag är så grymt underbar:D  jag älskade verkligen mig själv! Det är inte så ofta jag känner så tyvärr... 
 Jag ramlade bara en gång och det gjorde inte det minsta ont :)  Det som också sporrade mig till att göra det hela va att jag hade en mycket kort disskution med pappa(det går inte att disskutera med honom) och han sa att det bara är för tjejer att ta för sig och jag sa att det inte är så lätt, men och jag har otroligt svårt att få fram mina tankar och känslor så det va typ det enda jag kom med :(  men sen gick jag ut på promenad ..trodde han iaf. 

"Man får en massa gråt inom sig när man hela tiden får höra att man är fri att ta en massa plats, men känner som om man är i ett fängelse. Man får en massa gråt inom sig för att det känns som om allt är ens eget fel. Man tror att man är dålig, svag, vek, mes."

Jag vill nå någon med all min ilska. Det är tröttsamt att bara kväva sig själv. Fast jag vill nå folk med min glädje också.. det vågar jag inte heller alltid. BAAAH  men det ordnar jag. Jag kan bli tusen gånger starkare.

Kommentarer
Postat av: josse

Jag tycker du ska fortsätta träna så du blir skitduktig på att åka skateboard, skulle vara coolt! Men iofs så är du redan cool! :D Puss & kram

2007-08-24 @ 19:24:02
Postat av: Tanja

Louie du e så j*vla grym!!! Du kommer bli bäst på skateboard!
Jag måste läsa den där boken :/ :D

2007-09-10 @ 13:40:18
URL: http://haribo.blogg.se
Postat av: Anna

Jag har också läst den boken! den är grym, man får en sådan igenkänsla hela tiden! och "aha-moments" :)
jag vill också lära mig åka skateboard jag kan typ inte åka ALLS! kan inte vi åka tillsammans nån natt ? ;D

2007-09-10 @ 21:31:53
Postat av: Freja

Du är så härligt Louise :)

2007-09-20 @ 13:10:17
URL: http://frejaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0