ÅÅÅÅhhh va tråkigt! Inlägget alltså.. läs det inte

Jag tråkar ihjäl just nu, fast egentligen inte, Andreas har gett de uttrycket en starkare innebörd haha. Nej men jag har faktiskt väldigt tråkigt. Håller på att påskstäda men mamma är inte hemma så ja unnar mig en paus.


Som jag misstänkte från första början, så var det Du Patrik som skrev "hej jag cuttar svenne" saken. Fast du kanske inte menade att vara anonym.
Gud va du kommer sakna de där kycklingarna sen Patricia, när JAG HAR KROSSAT DOM! 

Näh nu känner jag mig lite mobbad. Dels för att jag är de och sen för att de enda roliga jag kommer ihåg från idag var mitt egna skämt .. usch

Eller nej jag kommer ihåg roliga saker som andra skrivit och gjort "läsa reklam i 1h" hahaha 
Alla andra bloggar är så smarta så nu ska ni få höra på nått smart!
Bättre att tiga och tas för en narr än att tala och undanröja varje tvivel!



 


Kommentarer
Postat av: Eva

ja fattade inte kycklingskämtet tror ja :/. trevligt å påskstäda! (eller iaf när de e klart):P tänker du påskpynta oxå?
puss

2007-04-05 @ 17:14:19
Postat av: Tove

Dels för att jag är de och sen för att de enda roliga jag kommer ihåg från idag var mitt egna skämt .. HAHAHAH :D fan vad underbar du är XD (L)

2007-04-05 @ 18:55:23
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Tove

öh , var inte kycklingskämtet typ internt? XD

2007-04-05 @ 18:56:12
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: andreas

int ska du tråka ihjäl. Du kan ju int ha tråkigare än jag. Hela lovet framför dig haru ju, Kycklingskämt, påskärringar, å du slipper mig. Kan livet va bättre?

2007-04-05 @ 21:29:42
Postat av: Klara

Segt att ha tråkigt men mysigt att påskpynta =) Öhm..kommer inte på på något att skriva hehe ^^
puss på dig gullunge (L)

2007-04-06 @ 15:50:23
Postat av: Patricia

HAHAH!! DEM E JU AS FULA jag skulle bara bli glad om du krossade dem.
På tala om att krossa skaer hihihi läs mitt senaste inlägg xD

2007-04-07 @ 21:59:25
URL: http://aymicorazon.blogg.se
Postat av: Patricia

Ja louie tänker du på påskpynt oxå mohahahah i'll crush you!!!

2007-04-07 @ 22:01:03
URL: http://aymicorazon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0