This sucks

Jag har flunsan och det är inte kul. Nu kunde jag varit på kräftskiva med märsgarn gänget eller haft filmkväll men sötisarna från skolan men nej då ska man gå och bli sjuk när man faktiskt har ett liv för en gångs skull. Nu sitter jag och deppar över att jag inte kan hitta min sladd till herman så nu har jag bara tråkig musik på honom. Såg nyss tjenare kungen med syrran. Den var rätt bra. Abra var cool. Nu försöker jag hitta Cortex med the freaks som Tove tipsa om för ett bra tag sen:) Den verkar inte finnas på Lime Wire. Åh jag vill att gänget ska ses igen så där avslappnat som det var på bryggan. Jag har verkligen haft tur som har så bra vänner. Tänker på hon abra och hur hon hade det innan Millan kom och räddade henne. Snart ska jag och Carro ner till Felino eller vad den heter den där nya pizzerian. det blir första gången för mig!! Wiie ska bli skönt att äntligen bli av med min oskuld. Har väntat länge nog.

checka in kissochbajs.blogg.se dom är lite bättre på sånt här än jag



Kommentarer
Postat av: Tove

haha fasen vad jag älskar dej gumman du e så sköön å underbar! e du fortfarande sjuk för vi skulle ju ses ikväll? Puss&kram

2006-09-02 @ 18:42:33
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0