Muffins!

Idag i skolan hade vi skolval och det var rätt segt... fast när partirepresentanterna battlade så var det långt ifrån segt. Alla skrek och buade, jag tycker verkligen synd om kd:s representant även fast deras politik är underlig. Det var faktikst rätt odemokratiskt att bua så åt honom sen var han ju söt också. jag röstade hur som hellst på F! jag skulle inte vilja att dom styrde landet men aldrig att dom skulle få så många röster men jag vill ha in dom i riksdagen så att folk börjar ta jämställighets frågorna på allvar.
 
Bakade nyss muffins tills ikväll när vi ska ha mys vid hemliga stället :D
jag höll mig inte riktigt till receptet för det blir så tråkigt då... när jag bakar får jag alltid någon form av överraksning. Den här gången blev det faktikst bra.
Muffins!
Fast det var rätt många som svämma över för jag hade lite mkt smet i dom. Tänkte att dom skulle bli som sånna där amerikanska som är gigantiska men det funkade ju inte alls. det är med kanel och äpple i ifall ni undra. Det stod att dom skulle vara inne i ugnen i 10 min men jag hade dom inne i 25 för jag öppnade luckan hela tiden för att kolla till dom så ugnen blev aldrig riktigt varm. hihi


All kärlek är bra kärlek!


Kommentarer
Postat av: Denise.

Hej!
Gillar du att skriva? Om musik, film eller vad som helst som är dina intressen. Få chansen att skriva recensioner, göra intervjuer eller bara uttrycka din åsikt eller dina känslor. Plaskis.nu är en webbtidning som görs av och för ungdomar och vi söker ständigt nya redaktionsmedlemmar, speciellt från salem/rönninge. Inga som helst "förkunskaper" krävs och jag lovar att det är jättekul.
Vill ni veta mer gå in på www.plaskis.nu och läs, eller skriv till mig i bloggen så kan ni få msn och sånt.

Jag och alla andra på Plarre är jättesnälla och bits bara ibland.
Ha det bra!
//Denise, plaskis.nu

2006-09-15 @ 20:50:40
URL: http://denise.blogg.se
Postat av: Klara

Muffinsen va jättegoda =) hedet bra gumman(L)

2006-09-16 @ 12:35:32
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: Tove

hahahaha! Du är så rolig så du anar inte! Har aldrig så kul som när jag e me dej ;) Älskar dig! (låten heter true colours btw med Eva Cassidy)

2006-09-17 @ 21:09:52
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0