Är det så? Det är så det är.

Jag diskade inte igår för jag drog ut så på "pluggandet". Samvetet gnager lite på lilltån   Rd Nckros - klicka fr strre format
Vet inte om det hände nått speciellt i skolan.  Jag hade dock rätt roligt när jag pratde med Ali. Det var fösrta gången som jag verkligen pratade med honom det enda jag sagt till honom tidigare var när jag kom springandes och direkt när han skulle ta min stol så slet jag den ur hans händer och sa "Den är min! Släpp den!" det blev värsta dragkampen fastän det fanns en stol alldeles bredvid som jag kunde ta. Sen kom jag på att jag det jag gjort va värsta onödigt och skrämmande så då skämdes jag lite "Jag funderade på att springa hem" som Patricia sa förrut när hon spillde ut teet.

ursäkta mina fåniga blommor men jag lärde mig just att lägga in dom så jag vart bara tvungen. Idag så åt jag pannkakor till lunch och pizza till middag. Inte så intressant kanske men, men när vi åt på pizzerian så hade jag som vanligt väldigt roligt åt att vi är stammisar  där och att pappa typ känner dom som jobbar där. kanske redan sagt detta till alla som läser den här skiten men en gång så kom utav domsom jobbar på Gula villan och kramade john! Då kändes det lite så här "Shit vi måste sluta äta pizza var och varannan helg!"
 En till anledning till att det just är näckrosor är att jag ville hitta en bild på en speciell ljuslykta som ser ut som en näckros och som är jätte fin :)
 
NU lyssnar jag på Dream girl med Salem Al Fakir. den är jätte fin och sen så heter han ju Salem! Härmed utnämner jag honom till Salems kommun trubadur för idag och all framtid!
 
Tidigare så såg jag på Anders och Måns reklam för deras program som förhoppningsvis börjar snart och jag vet att jag redan skrivit om det men det är ju så sjukt kul! 
 
Tack för er tid och tålamod!                                                              

Kommentarer
Postat av: Tove

åh din klass verkar så rolig :D Ska ladda ner den där salem låten nu :P Puss

2006-09-08 @ 22:08:15
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Klara

näckrosor är så fina =) jag vill oxå äta pizza ofta,det är så gotti. puss gumman

2006-09-09 @ 11:20:15
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0