Ännu en härlig familjestund

Alldeles nyss så satt jag med min familj och åt tårta och fiade att pappa fått ett nytt jobb. Du sa jag ett skämt som alla skrattade åt och då säger pappa "Där fick Louise till det för en gångs skull" Då börjar carro sratta och jag säger nått i stil med "Ah tack då!" och då ska pappa försvara sig och säger "ja men Louise brukar alltid vara lite efter när det gäller sånnt." det fick mig verkligen att känna mig bättre till mods sen när carro skrattat färdigt åt hur jävla osmidig pappa var så började vi prata om nått nytt och vi kommer in på att morfar sa förrut till mig att jag ser ut som henke larsson och det var på den tiden då han hade dreads. Väldigt smickrande. Carro avslöjar även att morfar sa att hon såg ut som per gessle. hehe. då säger jag att jag skulle vilja skaffa dreads och john svarar " nej snälla gör inte det varför ska jag alltid behöva skämmas för dig. "  mammas svar blir " nej men varför ska du behöva skämmas för henne det räcker väl med att hon skämms för sig själv"  asså jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta! Vilka psykiska men jag kommer få!
Om någon skulle vara intresserad att höra skämtet som jag drog för att få igång hela spektaklet så hör av er!


Kommentarer
Postat av: Tove

Haha gumman(L) vad taskig din familj e mot dig asså :P Men kul att din pappa fått nytt jobb! Vi åt oxå tårta idag för mamma fyllde år :P Jag vill höra skämtet iaf!!! :D Puss&kram

2006-10-09 @ 21:48:09
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: carro

haha jag vill höra mer det var spännande x)
haha du dreads :P sheet vad för jobb har din pappa nu så ?
Pussar

2006-10-10 @ 17:45:21
Postat av: Klara

öhm...så kan man ju också göra ^o)vilka sckummichar. men jag skäms inte för dig =)(L)puss

2006-10-10 @ 18:52:14
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0