Drama queen.

Idag köpte min syrra en bok av Nina Hemmingsson . Hon skriver serier som är lite udda. Så hennes bok läste jag när jag kom hem från skolan. Alla serier var ju inte roliga me några gav skratt nästintill tårar. Den meningen lät fult.
 På svenskan idag skrev vi dikter med hjälp av en sida på internet .  Det var riktigt kul och jag kanske lägger upp en dikt jag skrev om den inte blir allför snuskig. 
Bara för att jag nyss lärt mig hur man gör länkar utav Kitten så måste jag även länka denna sida där man kan göra nytta utan att lyfta arslet från stolen.
jahapp annars förutom att skriva dikter på svenskan så hade vi idrott i skolan och det var kul. Fotboll blir väldigt kul när man är så duktig som jag. Jag är verkligen bra ja, Ja jag är nog ta mig fan bättre än dig!

Grattis Tove för att du är så jävla duktig!

När jag skrev rubriken så hade jag mig själv i tankarna men sen kom jag å tänka på min hund. Hon haltade igår och imorse och kunde knappt ta sig ur korgen så då ska dom åka med henne till veterinären men när dom kommer dit så är det onda helt magiskt försvunnet (typ som allt som har med word att göra). Så dom fick åka hem och då kom haltandet tillbaka...det är nått som luktar skumt.


Kommentarer
Postat av: Tove

Ja, du är verkligen bra du :) Jag skrev novellen på www.färdlektyr.nu / Stackars lilla Vippan "/ hoppas de blir bra! Puss&kram inga ord kan beskriva hur mkt jag älskar dig gumman(L)

2006-10-18 @ 21:04:52
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Klara

en liten ögontjänare:O. och du är nog bättre än mig på fotbol=D puss(L)

2006-10-19 @ 18:19:30
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: carro

shiit vippan är smart:P hon vill säkert ha lite upmärksamhet från er sida kanske :D
thhi Puuuss på dej snuttegull

2006-10-19 @ 20:39:20
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0