Tangerine

Det enda som är värt att nämna om gårdagen var när jag lurade min bror att jag var lesbisk. Skriver mer i slutet för er som jag inte redan tjatat ut historien för. 
Idag så hade vi tråkig natur och datorkunskap. För första gången i mitt liv använde jag power point och det var rätt kul. Det verkar som att alla har använt alla sånna där konstiga program väldigt mycket men det är faktiskt inte mitt fel att det var knäckebröd i rönninge skolas datorer. Sen var det lunch och jag åt panerad fisk som var rätt gott. 
Nu lyssnar jag på en lugn låt som gör mig lycklig men ändå sorgsen... finns säkert nått fancy ord för det men pallar inte komma på vilket. 
Litet sidospår det där som Anders och måns skulle sagt:D Efter lunchen då så hade vi engelska och då såg vi filmen the Truman Show. Den hade bra handlingen och alla skådespelare var bra förutom Jim Carrey som jag inte gillar alls. Fast han var okej i den här filmen. Åh jag gillar dum och dummare;D 
Roligast idag var att vara med Tove. Hon hade vart på kinarestaurang med klassen och vi åkte tåget hem tillsammans sen fika vi på konditoriet. Vi åt vaniljhjärtan:D

Sen kom Patrik och Dan förbi och vi prata lite med dom och det var kul. kakan blev smulig. herregud. 
Orkar inte skriva mer hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tove

haha kakan Han e för rolig XD

2006-11-13 @ 21:57:25
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Sarah

hahaha :D jag tycker om din lillebror!
jag förstår inte hur man kopplar kort hår till
homosexuallitet. Fast ändå, tänk om du hade varit
lesbisk, då hade han inte kunnat prata med dig igen!

jag tycker i alla fall om dig som du är ;D

2006-11-14 @ 08:21:39
URL: http://artbox.blogg.se
Postat av: Carro

hahah vad skojj x):P jag vill oxå lura folk att jag är något..^^
happ jajg vill oxå ha vaniljbullar..

2006-11-14 @ 13:49:00
Postat av: Klara

Jag kanske borde smaka vaniljhjärtan nångång^^ verkar gott. puss älskling(L)

2006-11-14 @ 18:59:13
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: Sarah

vilken söt bild du har på dig själv louie!

2006-11-15 @ 08:23:14
URL: http://artbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0