Lick it up!

i skolan var det jobbigt och tråkigt eller ja inte på morgonen när jag och Sarah skrämde alla med bilden på fernando XD taskigt men va fan vilket leende. Men det var kul att se alla igen. Det första vi gjorde var att se filmen LEON den var skit bra! Jag vill bli hitman va fan.  Sen disskuterade vi filmen om man nu kan kalla det vi gjorde en disskusion. Sen började det en ny kille i vår klass :O han heter James och när läraren sa att han skulle börja i 1f råkade jag vara lite väl övertydlig med vad jag tyckte om det för jag typ skrek till, inför alla ettor så folk börja skratta...HAHAHA älskar att göra bort mig..
På morgonen så träffa jag Tove och klara och det var den bästa början på en morgon som jag kan få speciellt nu när det är jävla banarbete vid centralen. Men annars också för den delen<3  stackars carro var hemma idag för hon hade så ont i nacken och ryggen men läkarna sa att det skulle gå över så vi får hoppas på det. Sen idag när jag åkte hem på tåget så satt en urläcker kille mitt emot och jag tror att han log åt mig:D kunde iaf inte slita blicken ifrån honom efter det..mmmmmm.....hans stil var nog den snyggaste.. han hade bruna halv tajta manchester svart jacka, bruna, converse liknande skor men mer exklusiva;P och en grön stickad tröja och en pösmössa sen hade han en axelrems väska och kosshörlurar och en grå halsduk och jag tror att han biter på naglarna såg så ut annars var hans händer fina och manliga(jag är handfetisch).. han såg soft ut och gick av i tullinge..från och med nu ska jag alltid ta kvart i fem tåget på måndagar...fast han var nog några år över tjugo men men..

nä nu måste jag göra tråkläxa fi fan men puss på dig sötaste!

Kommentarer
Postat av: Klara

haha trodde det stod BARNarbete^^,borde kanske byta styrka på linserna;). Ohh jag älskar snygga killar på tåget*dregel*, hoppas du ser honom igen, och vem fan bryr sig om åldern om han är het;)puss på dig finaste(L)

2006-11-06 @ 19:35:27
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: Tove

oooh han låter som värsta hetingen ;) Alfons var ju ett jättegulligt namn det ska jag lägga på minnet! :) Pusspuss älskar dig till tusen(L)

2006-11-07 @ 14:36:51
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: sarah

hahaha :D det var kul att skrämma folk med bilden

2006-11-07 @ 15:30:10
URL: http://aurevoir.blogg.se
Postat av: carro

thihi :P det är dte med gymnasiet när man får chansen att se nya snygga killar över allt när man är ute typ x) thihi han verkar ha en skit snygg stil ^^

2006-11-08 @ 14:34:41
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0