It hurts me when i breathe the...oxygen

Det har kommit till mitt vetande att fler människor än vanligt läser min blogg så om du känner dig träffad skriv en kommentar! Jag menar dig Anna. 
Idag började vi med att ha dramaturgi och dramagrammatik tror jag det hette. det var i vilket fall som hellst väldigt intressant tkr jag. Just på den lektionen kändes det verkligen som att det bara var killar som pratade ut inför klassen och med tanke på hur få killar vi har i klassen så är det lite märkligt... Jag måste lära mig att ta lite mer plats tror jag som på den gamla goda tiden... det där var bara ett uttryck jag trivs perfectly well på min nya skola. En rolig sak som hände idag var till exempel när öhm ... jaa det är alltid lika kul att kolla på patricias ansiktuttyck hehe hon är för söt. 
Sen efter skolan när jag stannade med Kitten för att plugga så var hon som en treåring innan dom sovit middag. Stackars liten stressad unge. 
Så irriterande att jag och Tove satt på samma tåg från centralen utan att veta om det. jajaj vi hade iaf kul när vi var på konsum. Vi var där i en halvtimme nästan för att vi ite kunde bestämma vad för onyttigheter som vi skulle köpa. det slutade iaf med att jag köpte två st 200 grams choklad kakor och hon en chips påse och 100 g choklad. men jag rörde på mig idag så jag förtjänar lite belöning. Juste vi sparng typ 3km! och jag var ganska bra enligt en liten snurra. 

Nu ska jag kolla på bonde söker fru och den där fula meningen som är rubrik är en marie från a-teens låt som dom spela där hahaha så jävla ful mening

Kommentarer
Postat av: Tove

haha det var verkligen roligt på konsum x) Tur att jag har dig bejbi annars skulle livet vara fett tråkigt ju ;)(L)

2006-11-08 @ 21:57:22
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Anna

jag känner mig träffad!! kanske borde läsa oftare haha:D men har typ läst allt du skrivit ;) mohahah! min öl vill äta din hamburgare!

2006-11-20 @ 14:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0