I may not be Tom Cruise

Igår trimmade jag mitt fågelbo av hår med en rakhyvel. Anledningen till det där klockrena valet av ord är för att jag sökte på könshår på google och då kom den där bilden upp med den beskrivningen. Lite luddigt men det är kul att söka på konstiga saker för då får man ofta upp ännu konstigare bilder. Som den där Patricia prata om, typ nån som var i ett badkar och gjorde nått väldigt konstigt. Tänker inte skriva vad för då kanske mina läsare sviker mig och kollar in andra bloggar :P
NU ska jag beskiva lite ytterligare vad jag gjorde: Joo, Linnea tipsa mig om att man kan ta en hår tes och dra med rakhyvel för då ser det naturligt ut och man får tunnare hår, vilket var det jag försökte åstadkomma. Man får va försiktig bara så man inte får side cut ofrivlilligt.

Asså det är lite svårt att skriva för jag blandar ihop alltihop men jag tror att jag pratade med Eva på tåget idag...jo det gjorde jag för jag läste min engelska redovisning för henne, juste. I sånna fall var det nog i måndags som jag träffa klara på morgonen. Iallafall så var det trevligt!
Min redovisnig gick väll helt okej men jag skakade och var tvungen att lägga ifrån mig pappret för att jag skulle kunna läsa det :D
Men jag har gjort sämmre redovisningar så jag är rätt nöjd.
Nu är mitt inlägg slut...

Kommentarer
Postat av: Tove

haha, du e lite rolig du x) Skulle du sova hos mig på fredag btw? Puss och älsk (L)

2006-11-29 @ 18:05:07
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Carru

haha lustiga beksrivningar ^^ roliga fast jag måt illa ^^ ääh kanske nått annat jag måt illa över :P
usch jag hade engelska redovisning idag =/ det är faan läskigt .. Puss ÄLSK (L)

2006-11-29 @ 20:51:24
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se
Postat av: Klara

Haha du är så söt gumman =), Jo det är ju jobbigt att va populär, hur i hela friden ska man kunna hålla reda på sina kompisar 8-);P
Puss älskling

2006-11-30 @ 07:47:35
URL: http://Urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0