En jävligt hyffsad helg.

Hejhej!
Idag kommer min dag främst bestå av pluggande hoppas jag. Måste bli färdig med en hel del saker. Men men orka skriva om det.
 Igår var jag och fikade med carro och det var gott och mysigt. Sen gick vi hem till henne och chillade och hon fick ett av sina arg-anfall hehe men det var inte så farligt hon brukade bli argare förrut. Men hon lugna ner sig rätt snabbt och då satt vi på hennes säng å prata. Sen skulle hon åka och se james bond med farsan och då skjussa dom hem mig.
Då satt jag på min egen säng och chillade :P Satt och funderade på om jag skulle ringa Danne eller inte.. . men jag vågade inte och sen ringde Oskar för att göra lite affärer host* (ingetsnuskigtsarah)  så då träffa jag honom och så drog vi hem till patrik och så chillade jag på hans säng ett tag och kollade på honom när han spelade step mania eller vad det hette.. dansmatta på datorn. Jag fick ont i huvvet av det och blev lite snurrug faktiskt men han var sjukt bra asså.
 Sen kom jag hem och åt och äntligen loggade tove in på datorn så då bestämde vi att vi skulle gå på bio. Så mamma skjussa dit oss. det var roligt fast filmen var inge bra. Eftersom jag var med henne så blev jag lite konstig och när vi skulle ta oss fram genom trängslen med vår popcorn och läsk så skrek jag "Akta jag ska fram!" och då var det tydligen nån som sa "Tut tut heter det faktiskt" men det hörde inte jag... Filmen var iaf Du, jag och dupree och den var inte så jätte kul men det var roligt att skratta åt alla som skrattade så fult och åt fula saker :D
Sen skjussa pappa oss till johan och där satt jag och chillade på hans säng i några timmar typ..alla var rätt flummiga och det var kul. jag spelade även lite need for speed som jag gjorde på morgonen med men jag var inte så jätte bra Klara den jäveln ägde mig rätt hårt.... Sen kom pappa och skjussa mig och carro hem ><
det var gårdagen det... I fredags såg vi på idol och det var roligast hittills av alla idol-kvällar hahaha gud va vi dreglade mmmm fan va skönt att johan åkte ut!  Äntligen lossnade den där stenen från mitt hjärta.
sen gick vi till danne och chilla på hans säng fast jag fick inte plats på den men golvet dög bra.. jag var där en liten stund men sen kom min pappa och hämtade mig fastän han bor 10 min från vårt hus>< men men
Vill han vara sån så får jag väl leva med det.
puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Klara

Patrik är fett bra på det där spelet ju =). Man ska fan börja med "tut tut" ju, värsta skojigt ju =D
puss älskkling(L)

2006-11-26 @ 13:32:19
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: Tove

Vilken chillad helg asså :P chilla på hans säng å hons säng x) Det var fett kul när du tog dig fram där fast alla glodde på mig när jag gick bakom nåra meter å garva :P Älskar dig så jävlabajsmkt! Erik är den sötaste juu :) hihi. aja, ha de bäst min bejb, puss&kram jan banan

2006-11-26 @ 17:02:12
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Louise

Jepp jag är chillet!:P

2006-11-26 @ 20:46:22
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0