Don't drink and drive

Rubriken var lätt att komma på idag för jag vaknade nämligen av att mamma berätta att Pappa och Carro varit med om en bilolycka! det hade kommit en bil och kört rakt in i dom i full fart så bilen blev helt kvaddad men Pappa och Carro klarde sig men dom fick köras till Karolinska på undersökning och mamma är där och hämtar dom nu. jag tror inte att det hände nått med Pappa och Carro utom att dom fick en väldans chock. Mamma var också rätt skärrad fast det är klart när dom ringer och säger att dom varit med om en bilolycka och det är en massa sirener som tjuter... Mamma ringde alldeles nyss och dom mådde bra men hade fått sån där whiplash skada men det skulle gå över. Men undrar om Carro kommer våga köra bil nå mer för hon var osäker förut och det här kommer nog inte att hjälpa direkt.  Hon sa också att dom hade blivit på körda från alla sidor förutom framifrån..fattar inte riktigt hur det går men men ... usch fy fan 

Kommentarer
Postat av: Tove

shiiit :'( tur att dom inte skades asså!! Min mamma var med om nån liknande krash förut men skadades inte heller. blev skitarädd när jag hörde de asså så jag förstår om du blev rädd!! Puss&kram Louie, älskar dig phett mkt /din pudel

2006-11-05 @ 14:36:34
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: carro

OMG vad häsmkt :S hjälp faan jag skulle aldrig vilka åka bil nånmer gång efter en sån händelse .. tur att dom klarde sig :S usch vad jobbigt .. puss älskar dig

2006-11-05 @ 19:15:47
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0