Anders och Måns klubben here I come!

Idag så skulle jag egentligen på navigation men jag har inte pluggat till naturkunskaps provet och inte skrivit färdigt svenskan så jag orkar inte med skiten..min pappa blev typ rätt så mkt besviken på mig och sa typ" Enligt min uppfattning så verkar du inte tycka det är särsklit kul med sjövärnskåren och du tycker säkert att jag pressar dig att gå på det där och att du inte går är ett sätt att slippa men bla bla skyll dig själv"  kanske är det så jag vet inte riktigt men jag tror mest att det har med att jag är lat å göra...
Idag tog jag ett för tidigt tåg, kanske hade hunnit med ett ännu senare så det var lite jobbigt... men men..längtar som fan till helgen.
Jag har just ätit kolgrillen mat med min farbror som var på besök. Han och pappa håller på och försöker bräcka varandras historier om snabba båtar m.m. töntar :P
idag var vi på cosmonova med klassen och såg en film om savannen. Det var lite tråkig förutom på vissa ställenxD och sen mådde jag jätte illa för dom filmeda från en bil som skumpade fram och det kändes som att man skulle spy. det var några as irriterande männsikor bakom mig som höll på att dunka på mitt säte och jag trodde dom var typ i min lillebrorsas ålder så jag peka fuck you åt dom men det var några tjejer från min klass:D hehe
 Imorgon är det Idol-final! hejja Markus!


Kommentarer
Postat av: Tove

haha va roligt med dom där irriterande "ungarna" :P Alla kollar på väl på idol tsm imorn?(L) Puss&kram

2006-11-30 @ 18:24:50
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0