Solig dag

Idag har varit en solig och trevlig dag. Har mest suttit och solat känns som jag inte vait på så många lektioner fast det  är nog för att jag inte tänker på idrott och hemkunskap som en lektioner precis. Gympa är så jävla roligt. Det är lätt mitt favvorit ämne iaf när vi kör killerboll! jag blir helt hysterisk av det spelet..haha yes nästa vecka är det hälsovecka! Nästan inga vanliga lektioner..yeah. .det sämsta idag var när jag blev utskälld av Lasse..eller han var inte direkt arg mest besviken på mig:( fan va jag skämdes..ska försöka sluta älta det där men det är inte så jävla lätt...sen var inte öm hemkunskapsläraren (kan fortfarande inte hennes knäppa namn) så glad på mig heller..bara för att hon inte har någon humor! fuck you
 hejdå ha en solig helg

Kommentarer
Postat av: Klara

haha,jag vet,hk tanten har absolut ingen jävla humor!!!

2006-05-05 @ 20:05:02
Postat av: carrooo

haha neej !!hon fattar ingenting.. hon är en jävla kärring !!! x) asså hon borde byta namn ingen jävel kan ju hennes NAMN!!! Puss

2006-05-06 @ 09:50:00
URL: http://carolinee.blogg.se
Postat av: Tove

Haha, Tiden heter hon :D Vadå blev Lasse arg för att du inte hade förklarat? :S fast iofs. jag har aldrig förstått mig på Lasse.. ivf.det var en trevlig dag (: Kul det ska bli med hälsovecka! hoppas jag ^^ men vad som helst är nog bättre än lektioner! Ses ikväll! Puss älskar dig ap-mkt ;)

2006-05-06 @ 16:31:01
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0