Lallaa

Läste just kommentaren jag fick av Tove! och nu dansar jag min "lycklig dans " Den är lite svår att beskiva men den äger..Kärlek till alla mina Vänner! Håller på att ladda ner musik och jag "pluggar" samtidigt..Fan va jag suger på att plugga .. inte mitt fel att det finns så mycket bra musik..YEAH jag hittade låten jag letat efter! Den var med på dagens avsnitt av scrubs..Colin Hay-Overkill jag vet inte om jag gillar den så mycket men kul att jag hittade den..Justia har inte skivit nått om simningen. Det är nämligen så at jag och Tove har börjat simma två gånger i veckan. Först är det 50 min fyspass sen simmar man i ytterligare 50 min..Väldigt jobbigt men det är skönt att träna så det är det värt..

 
Tänk om man hittade en sån balklännig! Då skulle jag bli glad. Btw det där är cate Blanchet hon spelar alv i sagan om ringe De är hon som pratar i början också @--))----

Kommentarer
Postat av: carrooo

jaa då skulle man bli glad om man hitta en sån fin klänning ; ) Riktig gräddbakelse :P Puss och baj lovee uuuu

2006-05-02 @ 08:31:08
URL: http://carolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0