happ

Igår var det alltså Valborg. Trevligt trevligt... det var bra att jag stank så mycket rök så att pappa inte kände lukten av spriten jag spillde på mig..onödigt att dricka när man ändå inte blev full som smarta klara sa igår. Det var sjukt kul att åka den där karusellen!!  Åkte den tre gånger och det kostade tillsammans 90 kr!  Snacka om slöseri fast det var ändå värt det.. det dåligaste med igår var att vi gick så himmla mycket och att jag var tvungen att vara hemma klockan ett! Min pappa är en aningen överbeskyddande men men han är bäst ändå..hehe hoppas han betalar guldkortet åt mig. Nu känner jag mig lite bortskämd men jag diskade faktiskt idag! Så det så... 
Idag var jag med Carro och Tove! Det var trevligt fastän vi var lite sega. Det var härligt att cykla. jag älskar min cykel! Jag ska gå och ta kort  på henne snart tror jag..Idag så plockade jag vitsippor för första gången i år.. Wiie. Hheh jag ägde carro på Need for Speed ..hehe hon är rätt dålig förlorare, fast det är jag med...vafan har jag gjort annars i helgen? typ inget tror jag..aja i fredags var jag och kollade efter balklännig. Men hittade ingen..alla har så muccket paljetter på sig..jag vill ha en enkel men snygg klänning ska det vara så svårt att tillverka sånna??? måste gå nu för carro vill ha datan.
 

I never
think 
of the
future-
it comes soon enough.

-Albert Einstein


 
Funderar på att bilda ett eget land så att jag kan starta krig mot Libertas Mohahaha...

Kommentarer
Postat av: Tove

Hoppas oxå din pappa betalar guldkortet! jag tror min pappa skulle. Vill du följa me mig dit på lördag? SNÄLLA?!(A) Jag är oxå bortskämd men vafan, det e ju bra :P - haha, om du bildar ett land, får jag bli medborgare då? (: nej, jag kan bli din butler eller nåt :D tihi x) .. det finns rätt många enkla klänningar, fast snygga vettefan :P haha men du hittar nog nån! Fast vilken klänningen som helst är fin på dig! Kan inte beskriva hur mkt jag älskar dig gumman!

2006-05-01 @ 20:24:19
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0