Alla vill till himmelen men ingen vill dö

"Jag ska bajsa dig i pannan"  är det uttryck som helt klart är coolast just nu!! Så alla ni som vill vara lite hippa, börja säga så, så ofta som vanligt. Tänk också på att det inte behöver vara något negativt. Det kan användas som komlimang med.

Åh shit kom just att tänka på att jag satt bredvid Sandra på bilden. Hon är patriot host*nasse. Jag hörde inte så mycket av vad hon snackade med Oskar om, men jag hörde ordet utrota och det räcker bra för mig...jag fattar inte hur någon kan vara nazist speciellt inte om man är tjej för deras"politik" handlar ju också om att tjejer ska vara underordnade män och passa upp på dem (skakar på huvudet). 
skriver kanske mer senare när mitt huvud hunnit ikapp tiden.. 





Kommentarer
Postat av: Martina

hon sa säkert utrota martinor. );

2006-05-23 @ 18:15:34
URL: http://martiiina.blogg.se/
Postat av: Tove

jag ska bajsa dig i pannan :D

2006-05-23 @ 18:56:52
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Touya

Mmm jag har hört deras diskussioner , Det är inte precis jätte rasistisk men det ligger på gränsen till att gå för långt. Vad bra! jag ska gå och testa "Jag ska bajsa dig i pannan" på göran persson och se ur han reagerar

2006-05-26 @ 01:00:37
Postat av: Andreas

jag skulle vilja göra med plexigas men det skulle gå på typ 10-15 tusen, hehe. så jag fick inte.

2006-05-27 @ 15:29:56
URL: http://finnemang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0