My eyes!

Det har hänt en hel del de senaste dagarna men inget som är tillräckligt oviktigt så att jag kan skriva det här...jag vet det är onödigt att ha en blogg om man ändå inte vågar/gillar att skriva om vad som händer i ens liv men jag vill inte att alla ska kunna läsa om vad jag gör på fritiden. Tänk om Pappa skulle hitta min blogg? usch...jaja vi hade NP idag iaf. Jag tror att det gick ganske bra fast den svåraste biten är kvar. Jag börjar få sämre syn. Har alltd ont i ögonen när jag sitter framför datorn...typiskt    Nu ska jag gå och vila ögonen bye bye 

Kommentarer
Postat av: Tove

du måste ta avstånd från mig! Det är inget skämt, lyssna på mig... :(

2006-03-15 @ 22:24:29
Postat av: Klara

jobbigt me ögonen =/det är sugigt me dålig syn...

2006-03-16 @ 15:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0