Monkey Gone To Heaven

just nu sitter jag och försöker lära mig en del av en blood hound gang låt heeh. Gillar inte dem så mycket egentligen men deras texter är rätt roliga. Måste bara hitta någon att sjunga den med. C' mon party people! Borde kanske plugga men. Idag fick jag reda på att A-B tycker jag är ett skrikigt litet dampbarn fast hon har fel jag är värre än det. Porträttet som återspeglar  mitt samvete föreställer en rynkig och ful gammal gumma.  Jag hatar mig själv. Om bara nåntig kunde bli som man vill! 
Jag vill låsa in mig i mitt rum och lysna på min mp3 under filtar. Bara ligga där i resten av mitt liv. Så dramatiskt. 

Kommentarer
Postat av: Klara

hm...vadå sa hon det till dig eller??:/

2006-03-09 @ 19:10:42
Postat av: Tove

Deprimerad - copycat?

2006-03-10 @ 21:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0