hahaa

hehee nu skriver jag hahahaha jag sitter och skrattar för mig själv John:" Du är sjuk!"  Jag vet men vad ska jag göra åt det??? hauh nu ska jag skriva om vad som hänt mig idag och sen ska jag skriva om vad jag gjorde i helgen för att kompensera för att jag inte skrivit på länge. efter att franskan slutat så pratade jag med veve( födelsedagsbarnet) och hon beättade något väldgt roligt... sen så kom tove och då gick vi ner till personalrummet  och där hörde vi ann-britts spöke!  det är sant! vi ropade på henne och hon svarade innifrån  det var fan skit läskigtrummet och det hörde både vi tv plus vaktis men när vi kommer in dit så är det tomt!  Det var fan skit läskigt!  så när vi ändå var där inne så bestämde vi oss för att vänta på att åa skulle komma dit och så skrämde vi henne! obetalbar min hon hade ! hon är så lättskrämd... tove du är så jävla söt! Hör du det?  jag längtar till imorgon när jag får träffa alla mina kompisar igen! 

Peace



Kommentarer
Postat av: Lollo

Jisses... jag har själv skrivit det där inlgget men fattar ändå inte ett skit.

2006-03-08 @ 17:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0