Efter en hård dags slappande är det skönt att koppla av!

 Idag såg jag på Lejonkungen 3  den var inte så bra som jag kom ihåg att den skulle vara men ändå helt okej. Det är från den filmen min rubrik kommer från :P  Efter det så spelade jag Need For Speed med John. Det var rätt kul. Vi började inte slåss för en gångs skull! Sen har jag varit duktig och pluggat lite engelska också.     Pappa klagar som vanligt på att jag är lat och inte hjälper till i hushållet, fast han har ju rätt så jag kan ju inte direkt säga emot. Jag hoppas verkligen att det går bra på NP för jag vill inte sänka mig i engelskan.  Just det ja Martina fyller år idag! 
GRATTIS!!!!


Kommentarer
Postat av: Tove

klart det går bra på engelskan :) hah, digga din rubrik :P fan as-kul :D Pussälskardig

2006-03-12 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0