Att inte ha en rubrik är också en rubrik

Idag hade jag biologiprov... jag tror att det gick rätt bra iaf VG *hoppas hoppas* sen fick jag tillbaka franska provet. Det gick riktigt bra faktiskt men som ni hör på mitt namn så är jag riktigt bra på franska. Monstre betyder nämligen monster på svenska! Det ni! Annars idag så har jag mest suttit framför datorn. Min pappa sa åt mig att jag har blivit beroende och berättade om alla risker med att skriva blogg och hur många flickor som försvinner i usa om dagen. Sen frågade han om jag visste hur många som försvinner i sthlm men det visste jag inte "Då är det bäst att du tar reda på det!" Men jag hittar inte någonting om det på google. Det är synd.
 Annars var nog det roligaste idag när vi ( Eva Tove och jag) våldtog Martina i en hylla i biblioteket! Herregud så det kan gå när inte haspen är på!



Skämt åsido






Kommentarer
Postat av: Martina

vafan jag har men för livet nu :| ;D

2006-03-27 @ 22:31:06
Postat av: Tove

haha, du skriver så roligt ;D haha aa det va askul i bibblan ;D

2006-03-27 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0