Älskar alla mina vänner!

 jag har missat scrubs... typiskt.  fast det här är också trevligt... jag hittade en studsboll!den ska jag ta med till skolan imorgon ;P  Nåväl ihelgen så sov alla över hos carro!  Värsta schysst av henne. vi hade trevligt speciellt jag och tove. vi var värsta bitchiga hehe åh det var roligt när patrik var hyper  har fan aldrig sett honom så pigg! och det var fastän han inte sovit nått på hela natten hehe  efter att jag kommit hem från carro så somnade jag på en gång eller först firade vi min lillebror John!
Klara min underbara vän!

Kommentarer
Postat av: Tove

hey ma bitch! hoppas du mår bra. pusspuss

2006-03-07 @ 19:03:54
Postat av: carro

jag vet jag är schysst xD haha
Puss älskar dej min Dam

2006-03-08 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0