Surkärring

Avslutningen
Jag kom till klassrummet rätt tidigt och vänta på att alla skulle komma. Sen kom alla fin klädda människor. "Våra"killar var värsta stiliga jämfört med andra klassen. Fast dom i andra klassen var fina med. Sen fick vi gå upp på scenen och så sjöng vi lite sånger. Vi var inte så duktiga utan alla pratade typ så det blev väl inte så bra men vem bryr sig? Vi fick rosor av barnen som var så söta. Min ros var mycket fulare än alal andras dock:'(
Jag tror att jag snart kommer fatta att vi slutat nian. Det kommer bli jobbigt för jag kommer sakna allt! Jag kommer sakna att reta John när jag möter honom i korridoren, jag kommer sakna barnen som tror sig känna mig och som alltid säger hej, jag kommer att sakna att sitta i korridoren och spärra vägen för alla lärare, jag kommer sakna att få onda blickar av Cigdem när jag gör nått galet i köket, jag kommer att sakna att bli utelåst i " köksträdgården" utanför hemkunskapen men främst av allt kommer jag sakna alla kompisar som jag verkligen kan vara mig själv med. Jag kan liksom spy mjölk i maten utan att tycka det är pinsamt! haha kan du göra det med dina kompisar kanske??

Kalleviken
Det var trevligt där iaf till en början när vi grillade och badade. Gott med grillade marshmellow  men kladdigt. Det roligaste på kvällen var när mongot tove gick runt med en korv som snopp. Hon blir helt knäpp när hon är full. Jag blev inte full men jag hade kul ändå. Det var roligt att kasta sjögräs på varandra:) det gjorde josse tove klara och jag. 

Pershagen...
...där var jag med min familj idag. Till en början så var det tråkigt när vi åt men efter maten så spelade jag kubb med mina syskon och de andra barnen. Dom var så söta. Måste bara berätta om Robert och Tomas: Dom är tvillingar och ska fylla tolv så dom ska börja sexan. När dom var små så var dom väldigt gosiga och ville alltid hålla hand m.m och man tror ju att sånt ska växa bort med åldern men dom är fortfarande så! jag tror det var tomas som sa "visst tycker ni att jag är snygg snäll och att jag har en stor snopp?" Alla blev typ lite paffa och sen tar han ner handen i byxan så det ser ut som att han har värsta snoppen. helt galet. Sen sa robert hela tiden att jag hade surkäring beteende och att han var tvungen att få rida min rygg för att han skulle sluta kalla mig det. Så då fick han det och sen började han kalla carro surkärring istället. Så jävla sköna. 



Kommentarer
Postat av: Klara

haha,tove är alltid knasig =P(L)

2006-06-17 @ 22:22:28
Postat av: Tove

oh yeah vilka roliga tvllingar xDD Jag kommer oxå sakna allting. Å massa såna där småsaker.. awh :( men men.. Life goes on (James Blunt ;D) Älskar dig sötpöt ^^ Pussåkram

2006-06-18 @ 01:22:14
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Carro

jag kommer oxå sakna alla ..Usch =/ haha kalleviken var en sjuk härlig kväll :P

2006-06-19 @ 11:02:33
URL: http://carolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0