I'm Only Sleeping

 shitt höll nyss på att å en hjärtinfarkt! trodde att jag bara hade 190 låtar och att de resterande 1700 låtarna hade försvunnit :O men jag såg bara fel phew hade lätt börjat gråta annars:P  

 
Idag så drog jag hem till tove vid tolv och satt där med henne och josse och hade kul på msn... Tror knappast dom jag pratade med hade det men men..:P Jag är lite ond. Sen raggade vi dit martina patrik och klara så när dom kommit så började vi baka:D   det var trevligt som fan! speciellt själva ätandet. Sen så la vi vattenspridaren under toves studsmatta och hoppade lite sen drog vi ner och bada men inte patrik och martina men patrik kom dit senare iaf. Sen så klippte jag toves hår också! det var kul och det blev rätt fint. nu ska jag gå och se om det blir efterrätt om inte så drar jag ut med mina kompisar! prioriterar mat framför dem..ojdå:P men det behövs så spinkig som jag är :P


Kommentarer
Postat av: Tove

haha, ja faktiskt du behöver mat. fast du är fin som spinkig oxå så känn ingen press x) Tack för att du klippte mitt hår älskling! :D Sov gott gumman min! (L)

2006-06-20 @ 00:50:52
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Carro

det är inge fel att var spinkig ; ) då passar kläderna bättre på HM :P puss och kraam

2006-06-20 @ 12:09:48
URL: http://carolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0