Gårdagen

Skolan var tråkig igår. Det började med att alla mobbade mig för att jag var dålig som innebandymålvakt. Det var inte kul. Jag gjorde faktiskt mittt bästa och bara för att det går dåligt ska man ju inte skylla allt på målvakten. Stackars Salo och mig. Sen så gick dagen sakta. Vi hängde gubbe och sjöng blinka lilla stjärna på biologin och på fysiken kastade vi tärning. Jag kände mig lite efter. Efter skolan gick jag upp till Bibblan. Yeah hänger fan där ofta. Där lånade vi "En långvarig förlovning" som det var tänkt att vi skulle se senare på kvällen. Jag lånade också Timbaktus skiva. den är skön.
  Senare typ vid åtta så var vi hemma hos Eva. Vi bestod av Josse Carro Patrik Dan och Jag.  Vi åt maräng svisch och jag var fetast! Åt direkt ur bunken:P Sen så skulle vi se den där filmen men sen kom Martina! Hon gjorde så att alla började prata så då stängde vi av filmen och gick ut för att spela kubb. Men det blev inte av heller utan. Istället brottades jag och Martina :) Kvällen slutade iaf hemma hos någon kalle i nytorp där satt vi och gjorde viskningsleken. Sen drog jag hem. Lyssnade på jack Johnson på min syrras ipod och somnade sött. 

                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: carrooo

hahah ^^ martina kom och förstörde allt :P hoppas det blir nått ikväll ^^

2006-06-10 @ 15:41:34
URL: http://carolinee.blogg.se
Postat av: Martina

what? alla skyller på mej :( stackars mej :(

2006-06-10 @ 18:34:04
URL: http://martiiina.blogg.se/
Postat av: Louise

Naw stackars dig martina! men vi tycker om dig fastän du har svårt att vara tyst.. ärligt talat så är det ju inte direkt nått negativt..jaa ja kram på er alla

2006-06-10 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0