tvivel

Igår var jag hemma hos Dan med Klara Patrik Tove och Eva. <3 Vi såg  skräckfilmen Gothika jag tyckte den var riktigt läskig, men det är roligt att bli skrämd till en viss grad:). Jag Tove och Eva såg på melodifestivalen tillsammans med Dans föräldrar :p det var lite kul hehe. Dom hade snygga tapeter i tv-rummet jag ska nog måla om mina väggar i den färgen. melodifestivalen är egentligen inget för mig men det är roligt att sitta och klaga över hur dåligt det är.  fuck det är prao imorgon jag hatar verkligen Alimenta. det enda jag lärt mig av att praoa där är att man inte ska köpa saker därifrån :P nu har jag inget mer att skriva så vi hörs hejdå monstre

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, jag diggar Dans pappa ;D
- inte tidningspapper vi hör inte!
- Va? Jag hör inte
xD haha

2006-02-20 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0