Tjena

Jag vet inte om det är någon ide att jag har någon sån här "blogg". För mitt liv är inte interssant nog att skriva om...men det kan ju vara trevligt för min kära mormor att läsa om mitt liv, så att hon lär känna mig. Jag tycker att det är rätt coolt att hon förstår sig på internet(det är knappt att jag gör det). Idag har varit en rätt bra dag, borde dock ha pluggat lite er när jag var i skolan men wattheheck... Jag har ångest inför gymnasievale.Antingen så blir det Globala gymnasiet eller Rönninge :S (hatar egentligen smilisar )((lite fel stavat kanske))




I’m having trouble sleeping
You’re jumping in my bed
Twisting in my head
Leave me

I’m having trouble breathing
You’re sitting on my chest
I sure could use the rest
Leave me

It’s you
Why’s it always you
and never me?
I’ve never dared to let
my feelings free
Why’s it always you
and never me?
I’ve never cared
too much about honesty
                                              The Perishers med låten Trouble sleeping. Rätt tråkig låt men texten passar mig

vem i helvete kommer någonsin att läsa det jag skriver här? ajja det kanske är bra för själen att lätta på sitt hjärta. fan vad jag gillar mina nya byxor! Dom påminner mig om Anders&Måns <3


Kommentarer
Postat av: Tove

hej gumms

2006-02-06 @ 22:48:37
Postat av: Tove

Men va fan.. skrev mkt men sen så försvann allt :S gaah.. vad jag skrev var att jag kommer läsa din blogg och att du borde välja globala :P puss älskar daj

2006-02-06 @ 22:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0