midnight fist fight

Idag så vakna jag när martina ringde mig och fråga om vi skulle äta semlor. Så jag skippade frukosten och åt semla istället :P tillsammans med henne och tony!  sen fick jag skjuss på tonys moppe hem till honom och väl där spelade vi turtles tv-spel! yeah det var kul blev lite trött i ögonen och tummarna efter nån timme, sen såg vi madagascar! den har jag inte sett förrut:P ÄLSKA MELMAN! sen gick jag och martina hem till henne och åt. sen såg vi Mr ans Mrs Smith. Den med Pitt och Jolie. den var okej gillar egentligen inte action så värst mycket  men några slagsmål var bra inte ista slagsmålet dock. Det var lite väl overkligt men va fan. när vi såg på filmen åt jag asmycket godis så att jag mådde illa men det hindrade mig inte från att trycka i mig en semla när jag kom hem:p så nu har jag ont i magen:( hehe jag kommer bli fet, rör mig aldrig, får alltid skjuss vart jag en ska och äter skräp mat och godis hela tiden  hoppas fettet sätter sig på mina lår haha

Kommentarer
Postat av: Klara

haha=Pmänniskor med feta lår lever typ längre,så man kan ju alltid hoppas=D

2006-03-01 @ 12:14:28
Postat av: Tove

Du KAN inte bli fet lilla du ;) önskar att jag var som du.. Mr and Mrs Smith är as-bra! :) Älskar dej Pusshej

2006-03-02 @ 12:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0