Knullar fiskar?

Jag har nyss sett filmen "Knullar fiskar?". Den var fin och den kändes äkta. den handlade om Jan som hade HIV och om Nina. " Världen är en scen. Min roll är tyvärr tragisk". Jag har inte gjort någonting på hela dagen så jag känner mig lite seg. Skulle ha varit med martina idag men det blev inte av så vi ska vara imorgon istället (: herregud. Fan vad jag bråkade med min bror John idag. det var länge sen jag skrek så högt. fan vad skönt det var. Jag hade ingen aning att jag kunde skrika så högt. jag tror att jag ska gå och ta mig en nypa luft. Det känns så instängt här.  

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh jag har också sett den filmen. den är verkligen fin. kram på dig

2006-02-11 @ 18:56:32
Postat av: Tove

hej gumman! jag diggar dej du vet det va? ;D

2006-02-11 @ 23:09:07
Postat av: Martina

Du glöm inte vårt "missförstånd" hahahaha kul kul :D Älskar dig

2006-02-12 @ 18:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0