En bra dag

Dagen började bra med att slippa gympan pga av dubbelbokning så istället för att ha gympa satt jag med Eva på Kaffestugan(: sen efter det åkte jag in med eva åsa och lite andra barn till sthlm för att se den kontroversiellla filmen " Lilla Kycklingen" den sög get balle (tack Tove för det uttrycket). När vi kom hem från bion så¨åkte jag upp till biblioteket och lånade lite filmer och böcker bland annat Krama mig och Harry Potter på engelska. Sen var jag tvungen att åka till skolan och hämta praopappper. det hade varit trist om jag inte hade träffat Tove Klara Patrik och Dan där! nu ska jag snart iväg och fira min trollunge EVA! den här dagen kommer bli riktigt lyckad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0