ännu en torsdag i mitt liv

Jag skulle lätt kunna bli beroende av det här. Satt och längtade till min kära lilla blogg när vi gjorde nationella provet idag. Vilket för övrigt var rätt trist förrutom Patriks kommentarer då och då...jag längtar till imorrn då jag inte ska till skolan utan ska gå och kolla på Lilla Kycklingen :P  den verkar dålig men skit samma. Längtar till imorgon kväll och lördag!  får absolut inte glömma att ringa min PRAKTIK plats! åh jag hatar att ringa till folk jag inte känner. det är så läskigt.  vad kul det ska bli i Romme wiie haa!

Åh vad skulle jag göra utan dig min kära syster



Kommentarer
Postat av: carro

för guds skull i himlen lollo lilla!! Don't forget to do what you gotta do*töntvarning med engelska* Ring dem imorgon! Fett viktigt. Pusselipuss kalas

2006-02-09 @ 18:17:16
Postat av: Carra :D

haha ..jag tycker att bloggen verkar lite krånglig :P men men...Usch NP verkar skit jobbigt...hoppas att får det kul imorgon
Puss CARRO

2006-02-09 @ 18:21:32
Postat av: Anonym

Guldfiskar i glasskålar kanske känner sig instänga ibland,eller?

2006-02-09 @ 20:35:00
Postat av: Anonym

Kom tilda!vad ska vi göra här?
kom
kom

2006-02-09 @ 20:37:10
Postat av: Ernst

Hej,mitt namn är ernst. Jag tycker att din blogg rockar brallan av de flesta. Bara så att du vet!
Lycka till med bullarna i ungnen!

2006-02-09 @ 20:38:59
Postat av: Tove

Men! vad många kommentarer du får :D haha, Patrik, ja! xD

Romme snart :D

2006-02-09 @ 22:12:47
Postat av: Martina

Lollo du betyder mkt. Jag gillar dig. Dessutom Patrik rockar fett :D Puss

2006-02-09 @ 22:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0